Mijn account

Retourneren

Herroepingsrecht / Bedenktijd

U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u hieronder meer informatie vinden en via de knop ‘Een retour aanmelden’ kunt u via onze retourportal direct uw order aanmelden en uw retourlabel aanmaken. Wij zullen uw geld binnen 14 dagen na ontvangst van het product crediteren.

Hoe werkt het retourproces?

Alle beloftes op een rijtje.

  • 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Na aanmelden van retour heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het pakket terug te sturen
  • Product ruilen? Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product.
  • Geld terug? Binnen 14 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Is je product kapot na 30 dagen? Dan heb je minimaal 2 jaar garantie op je product.

De eisen voor het aanmelden van een retour.

  • Het product is niet langer dan 30 dagen geleden ontvangen.
  • Het product is ongeopend en zonder gebruikerssporen.
  • Indien geleverd in sealing, is de sealing niet verbroken.

Indien het product niet voldoet aan alle eisen zullen wij de creditering niet uitvoeren en dient u te betalen voor het terugsturen van het product.

Product nog niet opgestuurd, toch annuleren?

U heeft een product besteld, en u heeft nog geen track en trace code ontvangen, maar wilt annuleren? Dat kan, en scheelt u en ons verzendkosten.

Hieronder wordt uitgelegd hoe dat gaat:

Alle beloftes op een rijtje.

  • Gratis je order annuleren.
  • Binnen twee dagen wordt de annulering bevestigd.
  • Geld terug? Binnen 14 dagen wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Even goede vrienden, het is een recht om uw order te annuleren, dus maak er gerust gebruik van.

De eisen voor het aanmelden van een annulering.

  • Neem contact met ons op om de order te annuleren, houdt uw ordernummer bij de hand want zonder een geldige ordernummer kunnen wij u niet helpen.
  • Opgave van een reden is niet verplicht, wel handig. Als wij weten waarom u annuleert kunnen we hetzelfde de volgende keer beter doen.

Meest gestelde vragen

U kunt een artikel dat defect is binnen 30 dagen terug sturen. Wij zullen het defecte artikel kostenloos vervangen voor u. U kunt er ook voor kiezen om uw geld terug te krijgen. Neem contact met ons op voor persoonlijk advies en meer informatie.

U kunt een retour gemakkelijk aanmelden via de retourportaal. u dient enkel uw ordernummer en postcode op te geven en u kunt gemakkelijk een terugzendlabel aanmaken om een aangekochte product terug te sturen.

 

Klik hier om naar de portaal te gaan.

Een artikel ruilen kan onder bespreking. U kunt het best even contact opnemen met ons om dit te bespreken.

U kunt de zending volgen met de track en trace gegevens die u per email ontvangt zodra uw zending is aangemeld bij de leverdienst.

Wij verwerken terugbetalingen meestal binnen enkele werkdagen, uiterst in 14 dagen. Zodra een artikel bij ons binnen is zal die geïnspecteerd worden op gebruikerssporen en als dat goed is wordt de terugbetaling direct uitgevoerd.

U kunt een retourlabel aanmaken via onze retourportal. Die label dient u te gebruiken om het product terug te sturen.

Dat is mogelijk, maar laat het ons wel even weten, stuur ook de juiste pakbon/factuur mee zodat er geen verwarring ontstaat.

Telefonisch contact

Telefoon: +31 (6) 531 197 63
WhatsApp: +31 (6) 531 197 63
E-mail: contact@slproducts.nl

Maandag – Vrijdag
09:00 – 18:00 uur

Chat met ons

Facebook: S&L Products
Instagram: S&L-Products

Maandag – Vrijdag
09:00 – 18:00 uur

De waardering van slproducts.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 7.7/10 gebaseerd op 563 reviews.

Levertijd en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen

€4,95 voor bestellingen onder de €50,-

Gratis voor bestellingen vanaf €50,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Bedenktijd

U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar SL Products zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €5,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u op deze zin klikken en de retour aanmelden.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door uw klacht via de contactformulier te laten weten aan ons. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.